دکتر احمد روستا ملقب به پدر بازاریابی نوین ایران

دکتر احمد روستا ملقب به پدر بازاریابی نوین در ایران در سال 1327 و در شهر يزد ديده به جهان گشود. ايشان مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه برادفورد انگلستان در سال 1979 میلادی اخذ نمود . دکتر روستا دارای 34 سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات ، تبلیغات و مدیریت استراتژیک و دارای مقالات و کتاب های تالیفی متعددی است. دکتر روستا پس از سال ها مبارزه با بیماری در تاریخ بیستم آذر ماه سال 1400 بدرود حیات گفت. روحش شاد.
آدرس وبسایت: www.Drroosta.ir
تعدادی از آثار دکتر احمد روستا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. مدیریت بازاریابی (به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
2. تحقیقات بازاریابی(نگرشی کاربردی)(به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
3. رفتار مصرف کننده
4. مدیریت صادرات و بازاریابی بین‌المللی
5. تکنیکها و تاکتیکهای تبلیغات
6. مدیریت و مهارتهای فروش
7. با بزرگان بازاریابی دنیا
8. نخبگان بازاریابی
9. از رویا تا واقعیت
10. مهندسی ذهن و ان ال پی
11. برنامه ریزی رسانه‌های تبلیغاتی
12. تبلیغات تریزی
13. گنجینه فروش
14. الگوی مدیریت یزدی ها
15. کیمیای فروش با جاذبه‌های مالی وعاطفی
16. مدیریت استراتژیک تبلیغات
17. راهگشای فروش
18. کسب کار سبز
19. بازاریابی عصبی
Hide picture