گفتگو با امیر حسین رجبی هنرمند فعال کشور

گفتگوی اختصاصی ماهنامه جلا و سایت فکرورزی با امیر حسین رجبی هنرمند فعال کشورمان

سلام لطفا خودتان را معرفی کنید.

سلام من امیرحسین رجبی، چهار دی ۱۳۷۲ در شهرستان رفسنجان به دنیا آمده ام. فارغ‌التحصیل کاردانی در رشته بازیگری و تئاتر، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی حرفه‌ای سینما و تلویزیون که سابقه اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی در سازمان صداوسیما را دارم.

چند نمونه از کارهایی که کار کردین رو لطفا بفرمایید.

  • مجری برنامه باز باران شبکه آموزش در سال 90
  • گزارشگر و برنامه ساز برنامه گلخانه از شبکه سه سیما در سال 92
  • تهیه کننده برنامه استانی کرمان شبکه نسیم در سال 93
  • مجری برنامه پلاک 1 شبکه یک سیما در سال 94
  • مجری برنامه شبستان شبکه یک در سال 95​
  • مجری برنامه پلاک 1 و کانون شبکه یک سیما در سال 96​
  • کارگردان برنامه به سلامت شبکه سلامت در سال 98​
  • سردبیر و مجری برنامه 2020 شبکه ورزش در سال 99​
  • گزارشگر و برنامه ساز برنامه طبیب شبکه سه سیما در سال 99​
  • مجری و سردبیر برنامه 2020 شبکه ورزش در سال 1400​

الان مشغول چه کاری هستید؟

ضمن کارهایی که مرتبط با حوزه اصلی کاریم هست یک مجموعه ای رو به نام مانارسانه درسال 1395 که درحوزه دیجیتال مارکتینگ هست، تاسیس کردم و بیشتر روی حوزه برندینگ پزشکان فعالیت دارم. هدف اصلی من در مانا رسانه پشتیبانی از کسب و کارها، تخصص ها و افراد موفق برای رشد و دیده شدن آنها است.

چه خدماتی در این حوزه ارائه میکنید؟

ما یک تیم جوان و خلاق هستیم که  زنجیره کاملی از خدمات در حوزه‌های تبلیغات، برندینگ در شبکه های اجتماعی، طراحی‌گرافیک، طراحی سایت و پشتیبانی، ساخت تیزر تبلیغاتی و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، تولید محتوا و دیجیتال‌مارکتینگ برای شرکت‌ها ،برندها،تخصص ها و افراد موفق، را ارائه می دهیم و با این قدرت خداروشکر تونستیم با افراد و کسب و کارهای زیادی همکاری کنیم و رضایت آنها رو جلب کنیم.

 

پس میشه گفت شما یک کارآفرین جوان هم هستید؟

در استارتاپ فعلی ما تیم تولید محتوا، تیم تدوین، تیم گرافیک، تیم پشتیبان سایت و سئو ، تیم تصویربرداری و عکاسی ، تیم برنامه ریزی و مشاوران رو داریم و درحدود تقریبا پانزده الی شانزده متخصص داریم که اکثرا  به صورت آنلاین با ما همکاری دارند.من واقعاخیلی خوشحالم که تونستم یک مجموعه خوب حرفه ای و اخلاقی داشته باشم ولی تعداد پرسنل اولویتم نیست و هدفم اینه هر روز به کیفیت این مجموعه اضافه کنم.

شنیدیم که به تازگی کتابی منتشر کردید،  این کتاب درباره چیست ؟

بله کتابی با عنوان الفبای سوشال مدیا که در ماه خرداد 1401  با همکاری انتشارات فارابی چاپ شد و درباره سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی است که نقش زیادی در رشد کسب و کارها دارند. در واقع این کتاب حاصل تجربیات من هست که در این سال‌ها با افراد مختلف و در زمینه‌های مختلف همکاری کرده‌ام و به این افراد کمک کرده ام تا در فعالیتشان بسیار حرفه‌ای شوند و درآمد بسیار خوبی کسب کنند. تمام این افراد بسیار باهوش و پراستعداد بودند و لیاقت برنده‌شدن را داشتند. در این کتاب ضمن معرفی یکسری مفاهیم ، سعی کردم این تجربیات را به زبانی ساده و کاربردی برای مخاطب توضیح بدهم.

 

مخاطب در این کتاب چه چیزی یاد می گیرد؟

ببینید این کتاب یازده فصل مختلف داره که ما در ابتدا توضیح میدهیم که شبکه های اجتماعی دقیقا چی هستند و تاکید داریم که باید آشنایی حاصل بشه تا بتونیم بهترین پلتفرم رو برای تبلیغات و دیده شدن انتخاب کنیم و بعد مخاطب را قدم به قدم با مفاهیم دیگری مثل تولید محتوای اصولی،  تصویربرداری و شناخت انواع کادر، تدوین ، پادکست ، اجرا درمقابل دوربین، ضبط صدا، گرافیک ، وب سایت، تبلیغات و بازاریابی  آشنا میکنیم .

و نکته اصلی من در این است که این کتاب قرار نیست از افراد یک متخصص مثلا  درحوزه سایت یا گرافیک بسازد ولی قرار است بسترش رو در ذهن افراد ایجاد بکنه تا بتونن مسیر رشد رو پیدا بکنند.

 

از این اقدام خوب شما تشکر میکنیم و خوشحالیم که قبول دعوت کردید.اگر سخن پایانی دارید بفرمایید.

در ابتدا از شما و ماهنامه تخصصی بسیار خوبتون تشکر میکنم و همچنین از صمیم قلب آرزو می‌کنم که خوانندگان محترم کتاب الفبای سوشال مدیا  با مطالعه، مسیر موفقیتشان را در این عرصه پیدا کنند. چرا  که دنیای مجازی و سوشال مدیا بسیار گسترده و بزرگ است و اگر کسی بخواهد در زمینه سوشال مدیا درآمد کسب کند تنها کافیه بدون نگرانی از رقبا و با آگاهی شروع به کار کردن بکند.

برای همه مردم ایران آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

 

Hide picture